ranad av mig sjalv

har pedikyr nu pa morgonen. jag alskar att fa mina fotter ompysslade!!! den har gangen tror jag inte att det blir nat lack, bara natt enkelt glans pa naglarna. kanns inte riktigt som jag nar de blir sa dar fint malade.
igar skulle jag BARA ga in och kopa ansiktsvatten fran Clarins, men slutade nagra 1000-lappar (i svenska kronor) fattigare for det var typ Rebaxais overallt. inte pa den forsta butiken jag var in pa da men..
hander mig alltid, hade inte ens koll pa att det var nu, men tror att de dar ovantade och mer inpulskopandet ar det basta, for mig iallafall.  visste inte ens vad jag ville ha, men hittade massor som kan vara bra att ha, you can never get to much, he he..
det roligaste, hittade den dar toppen som jag letade efter till brollopet (som jag var pa tidigare) sa den fick givetvis komma med hem, kan ju behovas till en annan handelse..


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0