pustar ut

klev upp med tuppen i morse, inte for jag vi har nan men tidigt var det. laste in nan artikel att det ska vara bra att kliva upp ungefar samma tid varje dag oavsett om man jobbar eller inte for att gynna kroppens dygnsrytm. tror faktiskt att det stammer, for om jag sover langre nar jag ar ledig blir jag helknepig nar jag maste upp tidigt resten av veckan.

hade motet med chefen igar och kan pusta ut, det var inget allvarligare an att han sa att jag kan inte ha en extra halv dag ledigt tills att vi hittat en ersattare for L. det ar alldeles for mycket jobb och han pallar inte av det, han blir helt knapp. (har betett sig valdigt markligt de senaste veckorna och nu vet jag varfor..)

image92

image93

dagens planering:

1. morgonpromenad
2. stada, igen!!! blir galen pa all sand som vinden tar in!!!
3. off to the beach with L
4. halsa pa mina svarforaldrar en svang (det ar ju trots allt shabbat,suck!!!)
5. laga middag nan gang ikvall
6. forsoka lagga mig tidigare for ska hamta I pa Ben Gurion kl 4 imorgon bitti

(hade garna skippat nr 2 men har alldeles for mycket att fixa pa jom sheni)


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0