osaker

harligt, idag blir det en heldag pa stranden. har verkligen langtat efter det hela veckan. maste forsoka a lite harlig farg innan jag aker och halsar pa min familj i Svedala pa tisdag.
har lite blandade kanslor infor resan for egentligen vill jag inte aka men jag vill ju traffa dem sa jag ar tvungen. hittade dessutom en superbillig resa (ca 3500 kr) t/r Stockholm inkl. hyrbil en vecka, sa det ar ju inget att diskutera tycker jag.
har inte bestamt mig om jag ska ta bilen an, ar lite radd ifall jag skulle bli stoppad och de skulle saga att mitt israeliska korkort inte galler, a andra sidan har Svenska Ambassaden informerat mig att det ar ok for det galler tydligen i hela varlden. kostnaden for bensin blir sakert ocksa aven billigare an alla tag och bussbiljetter jag maste inforskaffa. ha ha, det kan ju t om bli jatteskoj, litet aventyr for jag vet inte ens hur man tankar bilen, for det gor de ju i Israel at en. man behover inte ens ga ur.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0