morning girl

trott och trott pa mig sjalv som inte kunde sova langre an till kl 6 i morse. har jag vaknat sa har jag. storsta problemet med det ar ju att jag ar ledig idag... far atminstone vakna upp for mig sjalv, och det gillar jag. dricka mina tva kaffe m mjolk innan I vaknar, annars blir jag elak. behover lugn och ro pa morgonen. det ar nastan som en ceremoni det dar.
eftersom jag somnade (borjar bli rutin!!) till   igar kvall passade jag pa att se den igen nu nar det ar ljust ute. lite obehaglig, men den var faktiskt helt ok om man tanker pa att det ar den 3:e eller ar det 4:e och formodligen sista delen om galningen Hannibal Lector. efter den har filmen kan jag inte mindre an kanna empati for honom aven om han ar helt psyko.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0