last-minute, when?!

blev lite besviken i morse nar resebyran informerade mig om att resan till Sverige ar totalt fullbokad. kunde inte ana att det var sa populart att aka till Sverige men tydligen. a andra sidan ville jag ju inte aka,men hade stallt in mig pa det UTAN att fraga chefen om lov. det hade jag tankt gora imorgon, he he.. kanske inte sa smart, men vet att jag kunnat komma undan med att dra en snyft-historia hur mycket jag saknar min familj sa hade han skickat ivag mig direkt.
vad gor man inte, ibland ar det bra att vara blond och svensk, iallafall i Israel och speciellt pa mitt jobb tralla lalla laaa!!
min lilla plutt lagade mat medan jag stadade sa har precis smallt i mig det mesta av maltiden och mar lite halvskumt= proppmatt. (han maste ALLTID laga speciell mat till mig eftersom jag inte ater rott kott) han ar verkligen master-kocken NR 1!!, men borde nog ha atit lite mindre och langsammare fastan jag inte hade atit pa hela dan. har inte varit hemma alls faktiskt pa min lediga dag, den har jag givetvis haft pa stranden, men det blev inga Margarita-Ananas-Cocktails idag for dem haller jag bara i mig pa helgerna.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0