inte samma dygnsrytm

kanner mig varre an varst, i ryggen alltsa. fast det ar bara for jag fick en riktigt grundlig helkropps-massage igar. massage-killen kunde knappt gora annat an att knada pa min totalt kraschade rygg, nacke och axlar sa det blev inte mycket tid over for resten. men det gor inget. nasta gang. om nagra dagar ar jag fit for fight igen.
orkar nog inte ga pa reagge-partyt pa stranden ikvall m L, hon kommer bli sviken igen, som vanligt.
for det ar bara som sa att vi har inte samma dygnsrytm, hon pluggar nagra timmar om dan (om ens det eftersom hon gar pa universitetet och har sjalvstudier) och roker joint fran forsta ogon-oppnandet sa hon vilar basicly hela dagarna till skillnad fran mig som gar upp kl 6.30 och avslutar min arbetsdag kl 20.
sen har jag inte mycket till energi till overs for en massa festande annat an till helgen. det ar ett under att jag orkade ga ner till Lemongrass och ata igar kvall. jag ar som en gammal karring runt 70 bast. hon gar ocksa upp sa tidigt (om an tidigare) och ar formodligen trott till kl 20 med. nan siesa pa eftermiddagen blir det dock inte for mig i denna hetta.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh ,Lemongrass!!drommer om det nar jag inte kan fa det :D ar stammis dar typ :D

2007-06-27 @ 13:34:11
Postat av: Anonym

he he. har inte smakat den andra menyn dar mer an sushi, och den var faktiskt inte sa bra som jag trodde den skulle vara :(

2007-06-28 @ 21:17:30

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0