franvarande

har varit lite franvarande pa sistone. har inte direkt hant nagot sarskilt den har veckan men fort gick den iallafall. fredag imorgon otra vez..
hade ett litet fight i morse, igen!! med M pa jobbet, men den har gangen var jag tvungen att be om ursakt direkt efterat, kandes inget vidare. jag kan vara en riktig bitch om min morgon blev fuckad (inte i sangen da, he he) redan fran stunden jag klev upp. stackars M, som bara brydde sig om mig och jag bara rev i och lat en massa oviktigt skit komma med ocksa.
hoppas att han inte ar en skvallerbytta den har gangen ocksa och tjallar for chefen. tror han borjar fa nog av mina sma historier. fast det var ju inte jag som pajade allt sist, utan min kara pojkvan i mandags sa hade ett litet snack efter jobbet med chefen. han hade tankt att sparka mig, men andrade sig eftersom det inte var mitt fel att min kille for 2a gangen inte kunde halla munnen i styr.
att vara overbeskyddad kan stalla till en massa problem om man inte ser upp, och det ordentligt med alla dessa evigt jobba missforstand.


dagen blev dock lite battre efter V stylat till mig lite. kanner mig som en prinsessa i mina korkskruvar, eller "backbockim" som det kallas har. det roligaste var nog anda nar jag sa till V efterat att "du ska se att nu nar jag har mitt har sa har fint kommer alla som vanligtvis kommer in och fonar spikrakt ocksa vilja ha som mig".
gissa om jag hade ratt?!


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0