crazy beach

tror nog att idag var en av det mest sjuka upplevelser jag nansin haft pa en strand. kalabalik ar bara fornamnet.. for vilka manniskor som tagit sig ut for att njuta av varmen alltsa, for var de inte snuskigt feta och bleka (vilket de flesta var!!!) var de antingen benrangel med konstigt ansikte, overgodda tonarsflickor som gar runt och tuttar upp sig eller allmant nordiga finniga pojkar som gick runt och spanade lite forsiktigt  och givetvis helvetiskt mycket barn. varje familj har MINST 3 st. mycket underhallande, precis som pa cirkus. attans!! att jag inte hade kameran med.
trodde jag var smart som valde "R Le Z" for att undvika att sitta i trafik-kaos men den dar stranden blir det inte nan mer gang, forsta och sista gangen aven om jag hade valdigt skoj. jag gillar forvisso nar det inte ar helt tomt pa stranden,men det finns ju granser.
M sager att de finns manga,mer gomda strander lite utanfor Tel Aviv sa ska nog fraga lite narmare om dem, hur man tar sig dit.

BIP visar Seinfeld hela kvallen sa mer skratt blir det. det ar vad jag ska roa mig med ikvall....Geoge's alla psykbryt-utfall och koko-Kramers alla ideer.
typiskt att sondagar ar som mandagar, dvs ingen utgang pa lordag for maste upp i gryningen pa sondan. i och for sig ar det val inte helt omojligt men just denna lordagskvall behover jag vila upp mig pa, lite halvtrasig fran forra veckans busigheter och allt slit pa jobbet....

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0