connemara

    

sitter och tittar pa mitt enda foto jag har nar jag hoppar med Nicke. han ar en connemara-pony som jag hade hand om i hela 10 ar pa ridskolan. vill sa garna ha en hast igen. alskar att rida. senast var nar vi akte till bergen i Jerusalem for en 5 timmars tur i vintras, och da hade jag inte suttit pa en hastrygg pa typ 12 ar!!! men allt kandes som om det varit igar. ska jag kopa hast vill jag bara ha en connemara men det kan bli lite lurigt att skaffa hit en till Israel eftersom de inte har nan san uppfodning har. de har ett bra psyke och ar valdigt duktiga hoppare och det ar en stor anledning till varfor jag inte vill ha en arab som ar nervosa men for ovrigt ar valdigt vackra hastar, och som finns overallt har.  kanske borde vanta med ett kop till vi atminstone har tillgang till ett stall dar vi bor...
image102

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej igen! :D
Skulle du kunna gora mig en liten tjanst,du som vet...
hur gick du tillvaga med workingvisat..?sitter i en knivig sits just nu,och maste verkligen fixa det NU!Vilka papper man behover,hur lange det tar och sa vidare...?:D
skulle vara jattetacksam!
har eller maila [email protected]
tacktacktack pa forhand...
Jessica

2007-06-06 @ 12:08:14
Postat av: Jessica

Hej igen! :D
Skulle du kunna gora mig en liten tjanst,du som vet...
hur gick du tillvaga med workingvisat..?sitter i en knivig sits just nu,och maste verkligen fixa det NU!Vilka papper man behover,hur lange det tar och sa vidare...?:D
skulle vara jattetacksam!
har eller maila [email protected]
tacktacktack pa forhand...
Jessica

2007-06-06 @ 12:08:42

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0