cancer-risk?

igar blev det sushi-middag pa restaurang, igen!!! jag ar fan inte normal, but i love it!!! den har gangen hamnade vi nog pa det basta stallet nagonsin. kan vet nar man far kvalitet. skulle inte alls forvana mig om att detta skulle bli min vardagliga crawing nar jag blir gravid, ha ha.
   

denna morgon ar jag inte helt i mitt esse dock kanner jag. I sager att jag har feber, men vill inte tro honom riktigt. har forvisso frusit hela natten men ar nog mest lack over att jag fatt 2 gigantiska blasor, en pa over och pa underlappen och ser ut som Quasimodo i fejan just nu. vill inte ga till jobbet, men kan val inte stanna hemma pga det, eller? ar ju inte handikappad, bara javligt ful. lagom frascht for kunderna....
vad trott jag blir, detta betyder att jag maste spendera helgen inomhus eftersom jag inte kan vistas i solen med dessa som jag fatt pga av just detta, mitt pressande i sondags...
de sa pa nyheterna haromdagen att det ar livsfarligt att vara ute i solen just nu, for cancer-risken ar hogre (20% mer) har an pa nan annan plats men det sags ju sa hela tiden, man kanske borde borja ta det pa allvar.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0