better reality??

ny dag, nytt humor.. idag kanns allt mycket lattare. grat ut en skvatt igar for I och fick en helt annan syn pa saker och ting. problemet ar dock det att jag inte vill andra mig. ok, man kan anpassa sig, men att vara tvungen att andra hela sin personlighet och sitt satt att agera ar lite val tycker jag. kan inte vara som alla andra, har for mycket sjalvrespekt, etik och moral for att sjunka sa lagt emot andra eftersom jag ar medveten om att jag gor nagot mot nagon som jag inte sjalv vill bli behandlad. att de gor sa mot mig ar inte pa mitt samvete...
jag ar nog alldeles for snall och godvillig i denna varld. annat ar det hemma i Sverige dar jag nog mest betraktas som en riktig karring for jag sager ,tycker, tanker och gor precis som jag vill nar jag vill. konstig nog ar jag "same same har, but it becomes different".

image109
(mesuza, ogat som skyddar dig mot allt ont)

det roligaste var nar S klackte hur sig "fucking shit, if you live here one more year you will become more bitch than you're now". jag bara tankte for mig sjalv, vem i helvete ar det som ar bitch egentligen? vem ar det som ALLTID har en asikt OM MIG, allt fran klader, smink, har och hur jag pratar osv?!!! inte fan ar det jag som klacker ur mig elaka kommentarer till folk om allt jag inte gillar hela tiden. det behaller man val for sig sjalv eller sager pa ett fint satt, men jag har ALDRIG och kommer inte heller saga till nagon rakt i ansiktet att "sluta anvanda de dar byxorna for jag tycker dom ar fula". ett skamt ar en sak, men att dagligen fa hora nan spydig negativ kommentar blir inte roligt langre.. vem har ratten att saga sant, har man nagon som helst klass gor man inte sa tycker jag. det luktar avundsjuka lang vag.. det ar inte mitt fel att min pojkvan har pengar och hennes utan bade det och jobb. jag ser inte ner pa henne for det, men snart kommer klorna fram....

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0