allmant trakigt, och i brist pa annat...

image90

fran ena stunden till den andra..

image91

det ar valdig skillnad. jag gillar var utsikt valdigt mycket. jag tittar pa den helt underbart vackra solnedgangen varje dag nastan, fran det gul-oranga till rosa-lila.

snacka om att jag ar uttrakad. har precis tagit lite foton pa mina fynd fran var lilla semester, och eftersom jag inte har nagot intressant for tillfallet att tillagga far det bli sa, he he.. sen det blev knas pa bloggen ar det inte lika roligt att satta in bilder eftersom korrigeringen ALDRIG stammer nar man publicerar inlaggen men ibland sa orkar jag.
(PS. givetvis ser allt battre ut i verkligheten, jag ar ingen vidare fotograf...)

lite for fotterna..       


lite annat..     
har inte mer talamod till overs for idag att lagga till mer bilder nu, for det tar verkligen evighet!!!!
men hade ytterligare 2 vanner till fotterna, klanning, kjol och ett linne med mig hem.
med tanke pa att jag knappt hinner ga runt i butiker numera kanner jag mig glad som hann med detta iallafall.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0