vad man tycker ar snyggt sjalv

nu ar jag inte en san dar mode-manisk person som foljer alla trender till fullo utan klar mig som jag vill och hur som helst, blandar friskt gammalt och nytt. det jag gillar koper jag.
hade mycket 2nd hand forut och givetvis har min stil andrats med aren men det man trivs i och tycker ar snyggt sjalv ar oftast det man brukar passa i och inte det man koper bara for att hanga med i modet, och som man tror andra gillar men inte ar sin egen stil. det kommer man inte undan med. energin avslojar en om man kanner sig obekvam. och vitsen med det kan man ju undra, men tyvarr finns det sana manniskor dar ute som gor precis det for att kanna sig accepterade. vilket for mig verkar helt absurt, slosa pengar pa sant nagon annan gillar....?! sen finns det ju folk med noll koll med det ar en annan historia...

vad jag ville komma fram till, ja eller, mer en fundering om detta och detta mode ar lika inne i resten av varlden som har.. sjalv har jag ett par tees och de ar valdigt bekvama med bra passform. 
tycker de paminner lite om batik och grunge- modet med sina skrikande farger och stora tryck i alla dess former.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0