vacation in my mind...

jag bara langtar till sista veckan i augusti, snalla lat det ga fort!!! maste bort fran den har tortyren NU!!!

aldrig nansin har jag kannt ett sant stort behov av att bara aka bort. nu nar jag tanker efter, har ju faktiskt inte varit nanstans sen jag kom hit, visst har vi "semestrat", men det inom landets granser sa jag raknar inte det aven om jag har upplevt och sett en massa nya stallen.
   
har finns ju verkligen allt egentligen, aven om da sjalva spanningen att flyga till olika destinationer forsvinner ; men vill man rida kamel i oknen kan man gora det, doda havet sjalvklart ingen annan stans, roda havet, den enda sotvatten sjon "Genesaret", snotackta berg for skidakning pa vintern, dock inte Alperna men enda...och givetvis en massa historiska platser och man far att inte glomma bort att medelhavet gransar ju till hela ostkusten sa vill man bada i Europas vatten gar ju det ocksa.

 


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0