(u need to come bitch!!)

Jag ar sa trott och SA TROTT pa att behova ga upp sa tidigt for att utratta saker innan klockan 8 pa morgonen.
Det ar fan inte normal tid!!!  Hela 4 ggr den har veckan har jag gjort samma sak och akt till samma stalle men forhoppningsvis blir det sista gangen idag. For slutet pa denna historia ar det till nagot bra saklart, for vem skulle annars gora det som jag fatt gora.....
Lyckades iallafall fa tag pa massorskan haromdagen sa forhoppningsvis dyker hon upp idag pa den tid vi bokade (hon kom aldrig sist sa min pojkvan fick vanta 40 min forgaves!!!) och kan frigora mig alla hemska knutar pa ryggen och mina onda ben. (You need to come bitch!!! ) Foredrar en manlig massor i vanliga fall, har alltid haft en san, men sen sista gangen da jag fick reda pa att det var min aerobic-ledare (och givetvis kunde jag ju inte bara avboka nar jag sag honom), och som jag for ovrigt visade my ass for hela timmen for glomde handduken hemma kanner jag mig lite obekvam infor annu ett mote. Ar inte redo for det an..
image129


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0