tankelasande..

hon sager att jag ar en stressad sjal..., massorskan (M) alltsa. det jobbigaste med det ar nog att hon har helt ratt, och om massa annat ocksa men det finns ingenting jag kan gora at det. det bara ar sa och har alltid varit sa.
(fick t om ett staffli av mamma for x antal ar sen for hon tyckte att jag behovde lugna ner mig lite, och inte vara sa overaktiv och gora saker hela tiden utan sitta ner da och da i lugn och ro och skapa istallet. tyvarr ar det inget man kan planera i forvag, inspiration kommer nar det kommer..)

hur som helst, det konstigaste med hela konversationen och behandlingen jag hade med M nu och som jag hade for typ 7 manader sen ar att hon verka veta allt om mig fastan vi aldrig traffats tidigare sa helt omojligt kunnat fatt tag i nan info om mig. det ar som om hon vore nan slags tankelasande guru/terapeft med massage-kunskaper.
vad vet jag, men lite skrammande ar det iallafall. det var darfor det fick droja sa har langt mellan forra besoket. provade ju aven pa killen harom veckan men har nu konstaterat att M ar sa otroligt bra med sina hander att jag far val sta ut med att ha en stund hos psykologen ocksa, 2 in 1 sa att saga.
bara hon inte forsoker overtyga mig om att man alltid har tid for massage fastan man har mycket att gora och tanka pa, for det haller jag inte med om, och det blir lite jobbigt att hela tiden argumentera om....

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0