svaren i repris, om och om igen..

jag har nu bott har i 1ar och sen den dagen har man ju fatt svarat pa ett x antal fragor, med oftast samma utforande.  an idag sker detta dagligen och nu ar det som om det blivit en av rutinerna man gor, typ som att man borstar tanderna. svaret jag ger blir mer eller mindre detsamma och jag vet inte om jag ska tycka att det ar roligt eller irriterande langre. jag menar, det ar ju alltid roligt med manniskor som ar intresserade av mig av kulturella sjal (och som man kanske inte traffar pa stranden), men sen har vi ju de andra typerna som gor detta av baktanken att forsoka fa en i sang, och det ar ju mindre populart. dessa kan man kanna igen direkt (de stirrar och dreglar utan att skammas istallet for att titta och ha sjalvrespekt)
problemet med dessa ar att de oftast blivit trissade av turist-tjejer som mer an garna amar sig och blir helt till sig nar de kommer och pratar med dem att de tror att de ar fritt fram hos alla.
tror det var 2 veckor sen jag sag det mitt framfor ogonen, och av svenskor dessutom!!!!! dagen innan hade jag blivit antastad 3 ganger av 3 olika man inom 1 timme och en gick sa langt att t om strandvakterna kom och hjalpte mig att fa bort honom och sen ringde de polisen och av just de incidenterna bakom mig (och det var knappast de forsta eller sista) blir man sa lack nar man ser tjejer uppmuntra dessa vidriga man. vad har ni bakom pannbenet?!
ok, jag ar blond och ser ratt bra ut, men det hor inte saken hit.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0