schizofren eller bara roksugen

tror jag ar lite smatt schizofren eller kanske det bara ar mitt avvanjande av cigaretter som far mig att kanna sa har.
ena stunden ar jag energisk och den andra helt seg. har massor jag skulle behova ta tag i men det mesta far jag inte gora for tillfallet for doktorn.
lagenheten ser ut som hej kom och hjalp mig och det ar en av grejerna jag helst inte bor utsatta mig for, far inte anstranga mig och lyfta saker. inte heller att bli stressad, men det ar just vad jag blir av att se elandet har hemma och inte kunna gora nagot at det. ja jag vet!!! jag ar helt stord, men har alltid varit san, pedantiskt alltsa. hade jag bott ensam hade jag formodligen inte kant sa har, men har man en pojkvan som aldrig plockar reda pa sig och bara tar fram saker men aldrig stoppar tillbaka dem blir det sa. jag gillar inte ens att stada, bara efterat nar jag ser hur fint det blev.
undrar om det betyder att jag inte kan kora bil ocksa. far ett smarre nervsammanbrott nar man ger sig ut pa vagarna har, folk ser namligen bara rakt fram och inte vad som hander runt omkring= stor risk for olyckor!!!
hade tankt att aka in till Tel Aviv men bor nog radfraga nagon forst, vill ju inte bryta mot doktorns ord, he he.
bussen ar inte att tanka pa for da stannar jag hellre hemma och inomhus.


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0