rena rutor

nu har jag suttit och studerat var vackra utsikt annu en solnedgang och tankt att jag ska ta en bild (som jag gor varje gang) for det ser ju ut precis som pa ett vykort, men att ha typ hundratals bilder (for det lar det ju bli...)pa samma vy ar lite val. med risk for att lata riktigt gammal nu tanker jag anda skryta med att jag "putsade" glasen runt hela balkongen sa nu ser man ju ut ocksa.
jag ar valdigt hojdradd och har retat mig pa att jag inte kan tvatta dem, men hittade och kopte en mojang som gor rent bade pa in och utsidan samtidigt nar jag var pa Shuk Ha'Carmel forra helgen. 
gillar verkligen den marknaden. lite lagom skitig, otroligt mycket folk och oljud men det ar ju sa det ska vara nar man ar pa marknad har, man far inte vara kinkig for da ar det lika bra att stanna hemma.
image126

image127

sen finns ju Jaffo ocksa som ar lite mer utsprid och lugnare. dar finns det valdigt mycket fina bade antika och nya grejer for hemmet och massor av tyger och klader fran Indonesien/Thailand/Indien hallet. dar blir jag helt galen varje gang jag gar omkring. vill kopa allt, men det skulle ju se ut. och tyvarr funkar det inte med en mer bohemisk look i en modern lagenhet som vi har med stora glasrutor och raka linjer. hade vi fortfarande bott i Spanien och inte salt huset hade det varit annat pa tapeten minsann... omgivningen gor sa mycket.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0