regn eller sol

snart augusti och jag har fortfarande inga semesterplaner. hade nagra pa tal men avbokades eller som Sverige-resan.., den tar jag i slutet av september tror jag men det ar ju inte direkt semester, snarare att betala for att bli deprimerad. nog ska det bli roligt att traffa min familj och vanner som jag inte sett pa 16 manader men allt annat mar jag daligt av.
 image139
energin och vadret framforallt. dar jag kommer ifran kan jag nastan sla vad hur mycket som helst att det kommer sporegna och vara gratt hela veckan jag kommer dit.
det ar verkligen ett gratt moln over hela omradet jamnt och standigt.  
image140

a andra sidan ar det inte sa kul att ligga och steka sig pa stranden vareviga dag heller.
i brist pa annat, men matta bor det vara.
och jag gillar inte sand nagot vidare. stranderna har har den mest underbart mjuka sand, nastan som mjol, och det far en att kanna sig som en schnitzel efter 10 min. lite vind och sen ar man klar for stekpannan typ. haller pa att leta for fullt efter ett tillhall dar man kan simma och ligga i solen utan sand men priser uppat 200 SEK intrade for nagon timme tycker jag ar lite val saftigt nu nar jag ar arbetslos. det galler att halla i slantarna lite. gar visserligen inte sa jakla bra, men jag kan ju forsoka tanka SPARA iallafall....

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0