ofortrangligt

har sitter jag igen med min skal fylld med glass. denna gang vanilj med chokladkross istallet for med Oreos kakor. inte lika rolig men helt underbart god och kramig.
hittills har det blivit varje dag denna vecka och maste bara bero pa den ofortrangliga tristess och energibrist jag kanner och har sa fort jag satter min fot pa jobbet. ingenting hjalper for att muntra upp mig, blir bara mer irriterad over saken. jag ar nog djupt deprimerad just nu... eller ar det krisen som spokar?
kopte t om 3 nya jeans haromdagen for att ma battre, men inte heller det har gjort mig gladare mer an att jag tycker de sitter valdigt snyggt och att jag har ytterligare valmojligheter i kladvag. vet inte ens sjalv nu vad som skulle kunna bota denna kansla nar varken presenter eller godis hjalper.
karlek har jag redan sa mycket av att det gar nog inte att ha mer...

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0