no puedo fumar

image136
da haller jag alltsa pa att sluta roka.
efter mycket tjafs och motvillighet har jag gatt med pa att iallafall forsoka for doktorn haller ju pa att ge mig riktig huvudvark om det dar. "ju tidigare desto battre"!!!
I har aven han tjatat jag vet inte hur lange, fast han borde verkligen inte yttra sig eftersom han roker sjalv. ja ja, nan maste val forega med gott exempel. sa jag har inforskaffat mig en san har:
image137  image138
och jag maste nog saga att det fungerar battre an jag trodde. det blir nog latt sa att man blir skeptiskt mot allt man inte provat och inte heller vill innan man faktiskt gjort det. det ser ju lite fanigt ut att sitta dar med plastmojangen mellan fingrarna
MEN mitt roksug har minskat drastiskt sen jag "slutade" i sondags och jag gjorde inte ens nan avtrappning av cigaretterna innan. provade med plaster for nat ar sen men de var helt vardelosa, man ville bara roka mer av dem. vet dock inte om jag kanner nan direkt skillnad vad galler funktioner i kroppen (inte for att jag hade nagra problem innan) men med tiden bor det val markas nagot.
har alltid valdigt bra varden nar jag testar mig och min kondition ar valdigt bra sa har inte markt nagra som helst negativa grejer med mitt rokande annat an i kanske planboken..
men man lever ju bara 1 gang sa njutning borde val vara hogst pa den listan.
for jag gillar faktiskt att roka sa det sa.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0