metro,jo tack

har fortfarande varsta kramperna i mina ben och det kanns som myror cirkulerar runt i dem. tror det finns nat sant i sjukdoms-vag om jag inte missminner mig. hade valdigt stora problem att somna igar fastan jag var helt dod.
kanns inte heller sa dar lagomt roligt att jag ar vaken nu, men har inget val for ska till farbror doktorn nu pa morgonen och behover vara ute i god tid i trafiken for att kunna fa en bra plats i kon... (inte ens trafik-rusningen mellan Sodertalje-Stockholm gar att jamforas har.)
det positiva; de har borjat bygga och forbereda for att ha metro har
det negativa; blir fardigt nan gang da jag tror att jag inte bor har langre, typ 7 ar..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0