medorag" "

chefen fick klippa mitt har idag... blev inte sa tokigt, om an lite for kort i uppklippningen...
senast det hande att min chef fick gora det var typ for 6 ar sen i Stockholm och det gick helt at h....e!!!! sen dess har jag haft varsta paranoida moments varje gang nagon satter saxen i min man, varit sa arg och missnojd efterat, och varit tvungen att vaxa ut  allt igen. har fargat,klippt  och grejat med mitt har sa mycket sa lange jag kan minnas sa har forsokt bara varit mig sjalv sen jag hade moikanen och lila har 2001, dvs blond for att fa ordning pa kalufsen, men har fortfarande inte kommit till mitt mal. formodligen gor jag val aldrig det. man forandras ju hela tiden.

men sa har ser jag typ ut nu, fast blont. formodligen har det nog vaxt till sig nar jag borjar kanna mig hemma igen.

image114

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0