kusligt snabbt

image120

nu har nastan en hel vecka gatt forbi sa dar snabbt igen utan att man fatt nanting annat an att jobba gjort.
borjar kannas lite kusligt faktiskt att tiden rinner ivag sa snabbt. vi pratade faktiskt om det igar jag och I, att fan ocksa, snart borjar man bli riktigt gammal, till aldern atminstone, och det kanns inget vidare.
jag vill inte bli gammal!!, helt allvarligt alltsa.
tror att nar man ar gammal ar man formodligen lika ung som nu men inlast i en gammal kropp som inte kan rora sig och fungera som man vill och det gor en sadar gnallig och sur som vissa aldre farbroder och tanter kan vara.
sager inte att det ar sa men det kanns som att det ar sa jag kommer kanna mig.
fast det varsta som skulle kunna handa ar att man sitter dar ensam i sin rull- eller gungstol, utan varken man eller barn och gramer sig att shit varfor skaffade vi inte barn nar vi funderade pa det istallet for att jag flydde i radslan for att fa extra ansvar och inte tro att jag nansin kan parta loss och aka pa aventyr mer pga det.
tror min 30-ars kris narmar sig med stora steg, tycker jag far fler och fler rynkor for varje dag som jag tittar mig i spegeln och ar smatt konfunderad over framtiden. vi har ju sa pa tok mycket som MASTE hinnas med tills dess, men tiden kanske inte racker till.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0