ingen buss idag snalla!!!!

vaknade sent idag for att vara mig... ar ju ledig idag. efter en kopp kaffe kan jag konstatera att jag fortfarande inte ser rakt fram, sa trott ar jag av nan anledning, och drack inte ens alkohol igar!!!
I kom precis hem fran gymmet, pigg och hurtig som han ar, verkar vara pa riktigt bra humor idag ocksa.
hoppas att jag kan overtala honom att jag har bilen hela dagen, har massor jag vill utratta i Tel Aviv. att ta den dar javla bussen kanner jag inte for liksom... sitta och svettas och trangas bland annat folk och kanna lukten av alla som inte har samma hygien som jag, usch!!! det vill jag inte. ok pa vintern kanske men i denna varmebolja, nej tack!!!!
image125

har mote med min chef ikvall igen och jag bara ber att denna gang kan han ge mig det jag vill, namligen kortare arbetsdagar. det skulle ge mig sa mycket mer tid over for annat. som tex gymmet. har gatt ner ca 3 kg sen jag ofrivilligt "slutade" ga dit. orkar inte i denna stund. antingen alldeles for mycket folk eller sa ar jag mer eller mindre dod nar jag har tid att bege mig. kanns som 1 gang i veckan ger ingenting sa kan lika garna skita i det..
the progress=0

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0