far semestra igen

har suttit inne och hackat sen i torsdags, kanns inte sa dar vidare kul, men har inte haft nat val tyvarr.
min hand varker fortfarande fran massagen i sondags. vete fan vad M tryckte till i foten for smartan gar inte over, som om allt ont jag hade i resten av kroppen satte sig just dar, lagomt roligt eftersom jag haller saxen i just hogern. man kan saga att jag har betald semester just nu he he... dom ar nog riktigt roade pa jobbet..

lordag och Shabbat ater igen iallafall, vilket far mig bara pa en enda tanke, here we go... THE BEACH!!!! och nu ar det inte filmen jag pratar om.
image133
det enda negativa med lordagar ar att precis alla ger sig ut for att lapa sol, och da menar jag verkligen ALLA inklusive barnfamiljer vilket leder till ett mindre kaos (tror jag namde det forut).
vad som gor denna lordag varre an nagon annan ar att nan slags helg (10 dagars) kommer att avslutas har om nagon dag som inneburit forbud av bad, inte resa och semestra, inga inkop av nya grejer till sig sjalv, inte ata kott, inte klippa sig osv. (allt som har att gora med att man ger sig sjalv nagot man mar bra over) for att minnas templet som forstordes for en himla massa ar sedan. givetvis har detta inte foljts till ord och pricka av alla, men de religiosa gar in for det till 100%, fast de badar aldrig pa lordagar iallafall sa chansen att se en rabbi pa stranden ar minimal.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0