annan riktning

har haft det valdigt langtrakigt senaste dagarna sen jag slutade (slutade och slutade, chefen har inte rad att ha mig kvar aven fast han betalat varldens samsta lon till mig sa fick en avskedsansokan tryckt i ansiktet i sondags!!!) jobba.
det var verkligen en chock for mig med tanke pa motet vi hade for en vecka sen, men kan val konstatera att han ar en skit-stovel mer an jag trodde och att det var nog bast vad som hande eftersom jag anda inte far jobba fram till 7e augusti for ar namligen sjukskriven. dessutom gillar jag inte arbets-schemat och hur vi jobbar. sannolikheten att jag hittar ett nytt nara hem och utan att behova spendera timmar i trafiken ar minimal, men for tillfallet kanns det perfekt med att veta att jag har hela sommaren ledig om an att jag ar valdigt rastlos har i mitt vilande.
mitt tillstand kraver att jag tar det lugnt och inte ror pa mig alltfor mycket den narmsta veckan och det ar lite surt eftersom solen skiner ute. men men, sommar ar det lange till sa ingen ide att stressa upp mig antar jag.

har funderat pa att byta arbetsomrade ett tag, eller iallafall vaxla lite och nu kan jag antligen ta tag i det; mina studier och aven leta kurser som kan fordjupa mig inom design igen. har langtat lange efter att kunna ha och utnyttja mitt egna "hobby-rum" med symaskin, design-bord, staffli etc och det verkar som tiden ar inne nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman :D var tvungen att titta in vad som händer i ditt liv!:D
har praktiskt taget hittat jobb på kryssare. :D
jag mailar! kram jessica

2007-07-26 @ 11:20:47

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0