vadda?, Julafton?

idag har nog varit en dag sa langt ifran den Julafton jag annars kan kanna av lite iallafall.

stressat anda sen i morse fran att komma i tid till min judiska lektion till att hinna i tid till jobbet senare pa eftermiddagen. till raga pa allt hade inte mina skor kommit till butiken (min storlek fanns inte dar) som jag kopte igar sa de fick lov att lamna dem pa jobbet istallet. sa onodigt, 1 timme bortkastad helt i onodan.
och inte en lugn stund pa jobbet heller, haft kunder hela dagen och skulle egentligen ha gatt pa en annan lektion i synagogan nu efter jobbet, men kroppen sa bara stopp. ar helt slut.

jag hade nog kunnat ga pa den dar lektionen men viljan var for svag for att fa mig att kora dit och inte direkt hem istallet, det ar typ 2 minuter dit fran mitt hem. men var vral-hungrig. men det var ju knappast nan middag som vantade hemma sa lite synd att jag inte gick dit for det hade varit otroligt intressant att hora historien fran en israelisk modells vag fran toppen pa catwalken till att bli tok-religios istallet. men det blir sakert fler ganger hoppas jag.
kortfattat, God Jul till er alla. hoppas ni haft ett betydligt battre ''firande'' an jag.


Kommentarer
Postat av: Fridah

Hoppas du får en fortsatt fin julafton, :)

2007-12-24 @ 21:09:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: naturalblonde

tack detsamma.

2007-12-25 @ 07:05:19

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0