u will always be with me..

onodigt och egentligen for personligt, sa ni som inte orkar bry er, BLUNDA!
for detta tillagnas min pappa eftersom jag inte kan ga och tanda ljus pa graven sjalv. det gor min lillebror at mig.

hade en av mina glada dagar igar, full av energi. det ar dar det tar stopp och jag forstar mig inte alls pa mig sjalv. eller sa har jag borjat slappa det harda taget lite grann av det faktum att min kara far inte langre finns i livet.
han dog for exakt 15 ar sedan igar och jag lovar, hade jag varit nagon annanstans an just har hade jag suttit och gratit som vanligt.
sen den dagen, alla ar har jag varit valdigt ledsen och det ar ocksa anledningen till att jag inte vill fira jul langre.
det finns ingenting roligt med jul langre aven om jag kan sakna den. aven min fodelsedag har jag struntat i.
det later kanske dumt for det var ju sa lange sedan, och jag vet att han formodligen inte hade velat att vi sorjer under denna hogtid men jag kan tala om att det faktiskt inte spelar nagon roll hur lang tid det gar, han ar lika saknad for det, att det gor ont.
jag ser handelsen repeatad i mitt huvud om och om igen, for jag var dar och sag honom ta sina sista steg innan hann foll ihop och bara lag och stirrade pa mig.
image206

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0