slowly slowly

allt har gatt i slow-motion idag. fran att bara komma upp ur sangen, gora en kopp kaffe for att vakna upp till att kla pa mig. och det har nog aldrig tagit sa lang tid att handla mat, sant talamod har jag aldrig.
det kommer inte bli nan nyars-fest for mig imorgon kan jag lova.
jag tror jag faktiskt blev 1 ar aldre, inte bara till siffran i fredags. men roligt hade vi, inte bara efter utan aven fore de mangder sake vi drog i oss. men ar det party sa ar det, speciellt nar det kommer till sana speciella tillfallen.
det var inte bara min fodelsedag utan aven min forlovningsdag, fast det var inte beraknat overhuvudet taget.
precis da fragan stalldes forstod jag precis vad som pagatt sen nagra dagar tillbaka. mystiken och konstigt beteende. aven tjafset i bilen pa vag till restaurangen forstod jag just da. alla bitar foll pa plats pa mindre an en sekund.
har funderat pa om jag ska ta a visa min fina ring som jag fick av I, men vill nog behalla den for mig sjalv ett tag till. jag fullkomligt alskar den. det basta av allt med den ar att den passar till precis vad som helst. trots alla diamanter som omger det vita guldet ar den inte sa uppsagelse vackande som en enda stor sten skulle ha varit.
precis vad jag hade onskat mig om det hade varit pa tal innan.

image207

Kommentarer
Postat av: J.

Vore spännande att få se ringen, den låter ju helt perfekt på alla vis. Kul att du hade en trevlig kväll!

2007-12-30 @ 19:12:06
Postat av: Jag

tack! det hade jag..

2007-12-31 @ 06:56:38

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0