over and out

da var den Juldagen idag over. har lite hemlangtan faktiskt. kommer ihag nar man vaknade upp under julen och kande lukt av pepparkakor och nejlikor, och at risgrynsgrot till frukost. det var sa mysigt pa nat satt.
och nar man var liten.. vad kul det var nar tomten kom med alla presenter. nu ar de bara minnen blott, men nar jag far mina egna, vare sig jag ar judinna da eller inte sa ska vi fira jul. det tycker jag alla en gang ska fa uppleva.

dagen for ovrigt har som vanligt bestatt av jobb och nu senare ikvall annu en lektion i judendom. den har gangen hoppas jag att det kommer ga battre. kopte en ny ''Sidor" i sondags med engelsk oversattning, sa forstar jag inte nu sa vet jag inte hur det ska ga...


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0