ordinary life

da var man tillbaka igen da till det vanliga livet. kanns sa trakigt. skulle kunna stanna i Eilat mycket langre, men jobbar man sa har man inget annat val an att packa ihop och komma hem. jag ljog dessutom om varfor jag var tvungen att ha ledigt sa inga fler ihopkokta historier som inte alls ar sanna hade varit pa sin plats. men det var nara. fast var vadret inte sa pass att man kunde ligga pa beachen och da finns det inte mycket att gora dar nere annat an att parta sa jag ar ratt glad anda att vara hemma igen. skulle aldrig kunna bo dar tror jag. beundrar verkligen min van som har klarat det i hela 2 ar nu, men det har satt sina spar. hon ar ett depremerat anorektiskt nervvrak nu fortiden. det ar sa skrammande att jag kan borja grata nar som helst.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0