mysa vill jag nu

da har jag precis fatt veta att min lektion i Holon ar installd. det kanns sa otroligt skont att den inte blir av tycker jag, aven om det ar valdigt intressant och larorikt. just idag kanner jag bara for att vara hemma och mysa och titta pa en film nu nar kylan borjar komma, timingen kunde inte ha varit battre. jag har gatt runt och frusit nast intill hela dagen sa nu ska jag rulla in mig i en massa filtar tankte jag och kanske puffa till det lite sa man blir sa dar lagomt gosig. det har varit ganska kallt idag fastan solen sken pa for fullt fram till kl 17 ungefar sa det ar pa tiden att jag gor slag i sak nu. men, nej jag orkar inte! det ringer pa dorren. jag hatar folk som inte kan ringa innan och forvarna utan bara tranger sig pa hur som helst. ja ja..

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0