konstigt tycker jag nog.

an sa lange finns inte minsta tillstymmelse till jul och kommer aven forbli nada har om det blir som forra aret.
jag tycker nog att det ar lite konstigt med tanke pa att det faktiskt bor kristna i detta land ocksa, inte bara judar sa nanting borde val kunna synas, en gran, en julstjarna, vad som helst!! men nej.

blev grymt besviken pa IKEA som jag besokte forra helgen som inte ens hade glogg eller pepparkakor i den Svenska butiken. fy skams pa er!!! och saklart inget julpynt heller for den delen.
nu skulle jag ju i och for sig kunna vara sa kreativ att jag tillverkar mitt egna pynt och bak men sa duktig ar jag inte, och det ar heller inget jag orka syssla med pa min lediga dag sa jag far val helt enkelt skylla mig sjalv.
eller sa ar det orden I gav mig som gjorde mig lite av, -"it's not our holiday so why do something special?'

tankte istallet ta en runda pa stan och shoppa lite, det har man alltid ork till, och det ar ju faktiskt min fodelsedag pa fredag...


Kommentarer
Postat av: em

Shook ha'Carmel, där hittar du pynt. Glögg kan du knåpa ihop själv. Lite jobbigt men gott att ha å värma sig med genom vintern... Kolla internet efter bra recept.

2007-12-23 @ 15:13:11
Postat av: Jag

Tack for tipset em, tankte jag inte pa..

2007-12-23 @ 19:51:55

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0