inget att tillagga faktiskt

jag kanner att jag legat i ide nagra dagar, men faktum ar ocksa att jag inte har nagot speciellt att skriva om. det har inte varit en helt handelselos helg dock, jag orkar helt enkelt inte ta upp det bara.
jag slapp iallafall jobba i lordags da vadret var lite smalurigt pa morgonen sa de bestamde sig for att stalla in det hela, kanske hela ECO-festivalen t om, vad vet jag. tur for mig var det hur som helst. hade nog sett ut som nagon som gar runt i koma. vi var namligen pa middag hos nagra vanner i fredagskvall och kom inte i sang forran kl 06 pa morgonen darefter. jag lyckas alltid ha en san dar fortrangande tanke om att jag ska upp och jobba dagen efter da jag har som roligast, men jag har hellre roligt just da an att borja oroa mig for vad som komma ska. oroa sig kan man gora efterat. (champange ar gott!!) och ar det nagot som jag verkligen maste gora i just en situation som var da jag ar helt dod, ar att spela normal och sen ta hand om mitt mentala maende nar tiden ar inne ar mitt speciella triumf-kort forstar ni.
har "ovat" ganska manga ganger pa det om jag sager sa.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0