Atervinning kombineras med regn?

Idag ar nog bland det knepigaste vader jag har varit med om tror jag.
Stormvind om vart annat med dimma och solsken tillsammans.
image202

Det fattas bara att det borjar sporegna nu sa ar allt spikat och klart som man sager i verkstan.

I och med detta borjar jag bli lite skeptisk for i helgen arrangeras det ett Atervinnings jippo (eller ECO-festival som den heter har)i centrala Tel Aviv for att fa sa manga israeler som mojligt att borja tanka pa det har med miljon.
Har vet de knappt vad panta burkar ar (dessutom styrs det av den israeliska maffian som kammar in flera miljoner shekels per ar pa det, vilket skulle kunna ga till betydligt viktigare saker) och sopsortering ska jag nog inte borja beratta om ens sa kasst ar systemet har.
Tankte faktiskt inte sa mycket pa sant nar jag bodde i Europa for dar ar gor man det automatiskt av den anledningen att det finns tillgang till att gora det, dvs papper i sitt fack, glas i ett annat osv.
I och med detta arrangemang sa ska vi pa salongen jobba dar och gora reklam for var och landets enda frisorsalong som atervinner och anvander miljovanliga produkter. 9 timmar ute i sporegn, kan det bli skojigare?!..


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0