30 ars kris?

image205

Sakta men sakert borjar det dra ihop sig till den dagen pa det har aret da jag inte kommer vara nagot i 20-ars aldern langre.
Aldern har ju egentligen ingen betydelse, eller bor ju inte ha det, men sjalva faktumet i sig kanns iallafall lite smajobbigt faktiskt. Det spelar ingen roll att folk omkring blir chockade och knappt kan tro det ar sant att jag ar sa ''gammal'', max 23 sager de flesta har.
Sa fort jag kommer in i tankarna pa vad som hant de senaste 10 aren tar det stopp, 10 ar redan!! WHAT THE F**K??!!
Det finns definitivt ingenting jag angrar att jag gjort, men hade kanske onskat att jag hunnit med mera.
Det ar aven nu tankar om barn kommer fram har jag markt. Jag vill ju inte bli for gammal innan jag skaffar mitt forsta, nar det nu ar. For nu kan man ju lasa om kvinnor som i mormors-aldern skaffar sina forsta barn, men sa vill jag ju inte att det ska bli, for sent alltsa.
Det var lange sedan jag kande mig sa har ''tom'' och forvirrad. Vet inte vad jag vill med nanting langre.
Allt kanns sa komplicerat. Kanske har jag drabbats av den dar 30-ars krisen som alla pratat om. 

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0