vill inte!!!

image152

skulle helst vilja flyta runt i en bat just nu och bara ha det bra. tyvarr styrs min verklighet idag av helt andra saker. maste ta tag i mina sysslor en gang for alla. som t ex hamta mitt provresultat fran Ulpan som jag gjorde i januari. egentligen tycker jag inte att jag ska behova aka dit utan de borde ha skickat det hem till mig for lange sen som de lovade, men men. min skola ligger i trakter jag helst inte besoker om jag inte maste sa darfor har jag skjutit upp det sa lange. har inga vackra minnen fran den tiden, att varje dag behova ga igenom dessa ackliga och lortiga kvarter med hemlosa rysktalande knarkare och alkisar var inte en hit kl 8 pa morgonen. visste aldrig vad de kunde hitta pa, om jag skulle bli ranad eller valdtagen.
sa nu ar jag dar igen, utan valmojlighet eftersom jag vill plugga vidare, (dock inte pa den skolan!!!) och behover resultaten for nastkommande.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0