varfor?! 2

och en annan sak jag inte kan forsta. ska det vara sa SVART att vaxa mina ben?!  varenda gang jag gar till de sk "professionella" folket har lyckas de aldrig med att fa bort allt har. vad ar problemet? ok, det ar valdigt blont, but so what? det ar inte mitt fel och att de inte har tillrackligt med belysning eller vad det nu ar som gor detta. forra gangen kom jag hem med hariga knan och den har gangen, ja... jag orkar inte. tjejen som gjorde det sist sag jag tyckte det var pinsamt nar hon skulle vaxa min bikinilinje sa ville inte ga tillbaka och klaga, och den har gangen ocksa blir det pinsamt for jag beklagade mig for hennes daliga jobb och trodde det skulle bli battre men nej. jag betalar dem for att gora sitt jobb men vill inte vara en gnallkarring som alla andra annat an har pa bloggen. detta ar verkligen klagandets land och nu ingar jag ocksa.
detta far mig att tanka, "det var battre i Spanien" och med det sagt sa forstar ni.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0