thank God

image153

som ett mirakel sant fran ovan behovde jag inte aka till min gamla skola idag for det ar visst sommar-stangt.
det borde jag ha vetat egentligen eftersom jag borjade kursen i september forra aret, men tankte mer pa hur jobbigt det skulle bli att komma tillbaka to the place God forgot.. FAST det gor ABSOLUT ingenting!!!
dessutom blev jag informerad om att jag har en intervju pa mandag (om jag vill, och sjalvklart vill jag det!!!) till min gamla arbetskollegas jobb och nye chef inne i stan och prata jobb. sa om allt gar som jag vill skippar jag plugget och borjar jobba igen istallet.  pa satt och vis kanns det lite trist att fa en daglig rutin igen nu nar jag borjat anpassa mig till att bara gora det jag kanner for och gora sant jag inte hann med innan. hatar att ha allt sa inplanerat, och att livet gar ut pa (for de flesta) att man maste jobba for att tjana pengar for att sedan kunna gora nagot roligt. 
som tur ar har jag det sa pass bra att jag inte behover tanka sa mycket pa ekonomin men sanningen ar den att valdigt snart kommer jag borja klattra pa vaggarna om jag inte gor nat vettigare an ligga i solen och slappa och min hebreiska blir inte heller battre av min nuvarande sysselsattning.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0