tack for den!!!

jag blir sa trott!!! nu har min sk kompis gjort det igen!! inte nog att jag fick vanta 1 timme pa henne i morse och sen kora henne en omvag for att utratta nagot innan vi akte till stranden har hon mage att gora sa.
dvs, vad hon gjort ar att borja klaga efter bara 1 timme att det ar alldeles for varmt och kan inte stanna kvar, hon maste bara hem fran stranden. men vad trodde hon egentligen?! vi har just nu varme-bolja sa sjalvklart ar det varmare an varmast!!! har hon typ inte markt det an?! varenda gang gor hon sa och varje gang tror jag att hon inte kommer gora det for det borde ju bli pinsamt for henne, men nej da. jag verkligen tog all min energi jag hade att inte borja skalla ut henne for sa gor man bara inte. (dessutom var det hon som fixade mitt nya jobb sa maste halla mig god med henne, attans ocksa!!!) nu ar mitt talamod slut med henne. hon borjade lite forsiktigt om hur lange jag skulle stanna kvar och jag svarade atminstone 2 timmar till, vi kom ju just.
grejen ar den att det ar bara inte att aka in till stranden, tills man kommer dit har det tagit runt 40 min p ga all traffik och det ar det som gor mig sa arg nar hon vet att jag inte aker in sadar bara anda. kor jag dit sa stannar jag nagra timmar. sa jakla kul ar det inte att kora bil, slosa bort en massa tid och en massa onodiga pengar pa absolut ingenting. for det ar just det ocksa, hon betalar inte for sig, jag betalar.
sa nu sitter jag har hemma, hela dagen kanns forstord och jag som ville ta vara pa den utomhus och planerat allt  efter det eftersom jag borjar jobba igen imorgon. jag hatar att jag maste vara sa snall hela tiden. jag kunde ju lika garna bett henne dra och ta en taxi hem men det gick ju som sagt inte.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0