svettigt varre

sitter i skrivande stund da igen har hemma som en liten dator-tont som inte kan slita sig ifran he he.
har faktiskt hunnit gora en massa sen i morse. men nu ar det sa grymt svettigt ute sa orkar inte vara dar for tillfallet. (dessutom har jag inte bilen idag sa kan inte forflytta mig sa langt, och nan buss ar det inte pa tal om!)
nar man inte ar pa stranden eller vid nat pool-omrade ar det nast intill olidligt, man vill bara duscha hela tiden och ta av sig alla klader. i wish! hade vi haft en villa med tradgard skulle jag varit nudist hela sommaren, for hemma far man minsann sola topless. varre ar det pa allmanna strander.
 detta ar en religionsfraga givetvis.
image157

angaende jobbet sa hade jag fatt det utan att veta om det. min kompis ringde for en stund sen och berattade det for mig. vet inte hur de hann slarva bort mitt nummer pa sa kort tid, men det spelar ju ingen roll langre.
ska dit i morgon och prata igenom schema, lon etc.
sa var den saken ur varlden. jag far lov att ta tillbaka vad jag sa innan, men det hade faktiskt inte forvanat mig om de sagt nej. och detta blir nu ett prov for mig att se om det ar det har jag vill fortsatta syssla med. det ar ju battre att tjana pengar medan man funderar inte sant.
nu blir sakert alla som tycker jag ar en Primadonna ocksa glada, att se att minsann jag ocksa drar mitt stra till stacken, for alla maste ju jobba annars ar det orattvist (yeah right..)


Kommentarer
Postat av: KAROLINE

Hoppas de går bra på nya jobbet då! :)

2007-08-22 @ 14:53:18
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: naturalblonde

tack sa mycket!! det hoppas jag med

2007-08-22 @ 14:59:17

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0