skam den som ger sig

antlingen avklarat!!! under de senaste 2 dagarna har jag haft ett valdigt stor uppgift enligt mig att losa, - att hitta den perfekta presenten (till en av mina basta vaninnor) och som har gjort mig helt besatt av att knacka, inte gett mig tills jag hittat den. for en gangs skull ar jag ute i god tid innan och som vanligt hade jag en bild i huvudet att ett sant skulle jag bara ha, och skam den som ger sig, det var inte langre an till Schenkin jag behovde ga.
image148

det blev ett Kabbalah-halsband i akta silver, med 2 medelstora berlocker som ska vara valdigt bra for beskyddelse och framgang.   t.om I blev valdigt tagen av det och tyckte att det var den basta present jag kunnat kopa henne.
min vaninna lyckas alltid hitta fynd och det speciella som ingen annan har sa det var svart att hitta det ratta och unika, och nagot hon kan ha pa sig hela tiden om hon sa vill. i denna butik ar alla smycken handgjorda och hade aven nagot for mig sa kom ut darifran med 2 presenter, mycket nojd och glad. sadar ja, igar blev den uppgiften klar!

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0