sisadar

sa uppdate helgen: 
fredagen tillbringades mestadels i sangen for att aterfa krafterna fran tordagens bus till  fodelsedags-firandet av I's foretags-partner senare pa kvallen. vi hamnade pa nat stalle som kan jamforas med Wallmans Salonger fast utan dans i upptradandena. de var valdigt duktiga pa att sjunga men det var nog ocksa det anda som var bra. medel-aldern pa det har stallet var typ 40+, musiken som dj:n spelade var riktigt dalig nar det inte sjongs fran scenen och folket i allmanhet betedde sig som cave-people. ingen hit alls. helt vardelost, 20 pers var bjuda till den har tillstallningen och dar satt jag och var tvungen halla god min och t om ga upp och dansa och le som om allt var super. det anda som smakade var bacardi-colan som jag drack, men vad gor man inte.
sometimes you just gotta do what you gotta do.
image159
vilket var i och for sig bra, kvallen avrundades tidigt och vi kom upp i tid for att kunna aka till Haifa som planerat.
val dar begav vi oss med vara vanner till Carmel-bergen och till en liten turistby nanstans i mitten. vad som ar sa speciellt med det dar stallet forstar jag inte. det anda jag sag var en massa berg (som i och for sig ar valdigt vackra) och natur och den dar byn var uppbyggd enbart pa souvenir-shops och restauranger dar de enda de verka kunna var flera sprak. dalig service, dalig mat och hoga priser. pa marknaden fanns dock en del fynd.

vara vanners hund forovrigt verkligen hatar mig. snacka om en skenet bedrar hund. den ser sa snall och gullig ut, men sa fort man vill klappa borjar den morra, skalla och hugga efter en. lilla sota Bambi en elak bitch rent ut sagt, Pekines och allt. 

det var det. betyg sisadar, men blev iallafall nagra upplevelser rikare.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0