lamna mig ifred fuckers!!

det verkar inte som jag kan komma ifran och leave mitt gamla jobb pa salongen har nedanfor behind. folk ar verkligen helt javla dum i huvudet i det har omradet men det funkar sakert pa samma vis pa alla salonger har och andra stallen for den delen. (det var faktiskt en av anledningarna jag flyttade fran min hemstad i Sverige fran borjan ocksa. ar sa trott pa manniskor som ska lagga nasan i blot och sprida falska rykten om en.)
jag tog upp detta tidigare med skvaller, och nu har de t om gatt sa langt att de sprider ut att jag och chefen hade ett forhallande sa det var darfor han begarde skilsmassa fran sin fru och jag slutade. for 2-3 veckor sedan publicerades aven en bild pa oss tillsammans i lokaltidningen dar det stod att vi sag sa lyckliga ut tillsammans att det nog var dags for brollop snart.
vad ar det som ar sa roligt med att sprida ut sana har saker speciellt nar de ar sa osanna sa det finns inte. har inte folk annat for sig an att sprida ut logner och massa pahitt om mig. det ar knappast nagon ny information om att folk som pratar skit bara ar avundsjuka men nar det ar min pojkvan som far hora dessa saker forst av vanner och folk i hans omgivning och darmed ocksa han blir inblandad i detta ar det annu mindre kul. sen maste jag sitta och forklara for honom att jag inte ha nanting med detta och gora. finns det nat onodigare energifordriv?

den har historien blev iallafall droppen for mig, jag jobbar ju inte ens kvar langre. och tyvarr gar det inte bara att blunda eftersom I blir upprord, sa avslutade nyss ett samtal till min chef som ocksa blev chockad av dessa dumheter. jag bad honom ogonblickligen att kolla upp vad som pagar mellan kunderna dar for jag vagrar ha en enda diskussion till med I om detta. kan man inte bara fa vara ifred?
bara for att jag rakar vara en av de fa som faktiskt har en kropp och inte ar overviktig och dessutom ar svensk och blond har omkring betyder ju inte det att jag ska behova vara frontfigur i alla skvallerhistorier, nan matta far det fan vara. det ar ju inte mitt fel att jag sticker ut, har ju knappast valt det sjalv. haller mig alltid sa langt bort jag kan fran detta omrade, traffar aldrig pa nagon, sa det borde val finnas intressantare saker att prata om tycker jag.
och annu mindre mitt fel att jag rakade jobba hos en valdigt valkand frisor har i trakterna gor det inte mer ratt att gora sa. de kan kalla honom vad som helst och skvallra om honom, men mig ska de lata bli.
image155

det ar som jag sagt till I hela tiden, vi borde flytta till en exotisk liten o nanstans dar det inte finns utrymme for sant har. dar man bara har varandra att skota om. som dem i Afrika tror jag det var jag sag pa TVn, vissa lever fortfarande som om det var pa stenaldern och det fungerar jakligt bra. inget behov av jobb, pengar och alla tekniska saker vi har nu, de har aldrig haft det och darmed ingen saknad av dem. de bor i en underbart vacker och orord natur och lever av den och bara for varandra. inget tjafs, inget skvaller, ingen huvudvark.

Kommentarer
Postat av: Sarha

Oj vilken fin bild. Trist med rykten, men så är det nog världen över. Det är en mänsklig svaghet, folk är så jävla avundsjuka..

2007-08-20 @ 22:46:32
URL: http://www.sweetsarha.blogg.se

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0