ja ha..

angaende jobb, var pa intervju haromdagen pa den har salongen. motet kandes ganska oprofessionellt da jag fick sta utanfor stallet med chefen och beratta vad jag gjort tidigare. det hela borjade med att han typ glomt bort att jag skulle komma (och det kanns ju kul) och blev lite konfunderad over att jag var dar fast vi hade pratat i telefonen bara 3 timmar innan. typiskt israeler, eller ska jag saga typiskt frisorsalongs-agare, har inte mott en enda hittills som inte beter sig nonchalant forst.
hur som helst, Ozi (som han heter) avslutade med att fraga om jag ville klippa honom men jag avbojde for hade inte mina saxar med mig och I vantade i bilen dessutom. han blev lite stalld forst men sa sedan att jag skulle ga in och skriva upp mina uppgifter hos assistenten sa skulle hon ringa mig senare. (vilket hon fortfarande inte gjort!!!)
jag blir sa arg!!! kunde han inte tala om det for mig i telefonen att han ville ha ett prov pa vad jag kan gora? jag vagrar anvanda nan annans saxar pa ett arbetsprov. dalig stil minsann, det fattar ju vem som helst att man inte jobbar med andras grejer inom den har branschen.
det ar sakert darfor jag inte kommer fa jobbet.
men jag ar inte desperat, det kanns bara sa onodigt att inte bli informerad innan.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0