inga bortforklaringar langre

sa hur ska jag sammanfatta semestern da?...  middag, party, sova, stranden, party, sova, stranden, middag typ....
hade tankt sa fint innan att jag skulle tillbringa dagarna vid havet och fa lite extra fin solbranna, men sa blev det inte riktigt. sen dessutom bor min van i ett hus med pool sa det var ratt skont att bara slappa hemma. meningen var ju att komma bort lite. forra gangen var min kara pojkvan sjuk hela vistelsen stackarn sa han hade det inte roligt, sa den har gangen blev det riktigt lyckat om an lite for mycket party tror jag. det kommer ta mig ett par dagar att kurera.
image151

vi hann iallafall med att snorkla jag och I. det tog mig ett tag att fa koll pa det dar. hjarnan ville inte koppla till kroppen att jag faktiskt kunde titta och andas under vattnet samtidigt, men till sist gick det. det ar som man kommer till en helt annan varld dar nere. sa fridfullt och vackert. men trodde det inte var sa jobbigt, fick lite traningsvark i benen efterat. snacka om att vara i dalig form!!!! fick mig verkligen en morot att borja gymma igen. nu finns inga bortforklaringar om att jag inte har tid och ork, nu ar det bara att masa sig dit och ta igen vad jag forlorat senaste tiden.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0