humedad

gick upp redan kl 6 i morse och bara darfor kanner jag att jag skulle kunna ga och lagga mig igen nu, saga godnatt, klart, slut och borja om imorgon istallet. det blir fel pa nat satt nu nar man inte har en tid att passa. riktigt seg. kanske det aven ar varmen som gor mig lite dasig. tror det ar runt 35 idag, och det ar helt ok om det inte vore for fuktigheten, mellan 75-80% DAGLIGEN!!!! Tel Aviv har den hogsta luftfuktigheten i hela Israel.

har lite att utratta idag, till banken och posten viktigast, men det kommer inte ta mer an 1 timme om jag har tur. sa man vet aldrig har. saken ar iallafall att man bor inte ga till dessa stallen precis vid oppning for da har man gjort bort sig totalt om man tror att det ska ga undan. daligt humor skaffar man oftast pa sig istallet.
nu ska jag ga och hamta bilen fran I sa jag far nanting gjort.

Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0