gossip

gick forbi "mitt jobb" igar och gissa om jag blev overraskad over hur glada de var over att se mig igen. det blir val trakigt utan en blondie pa jobbet ...har ju tagit omvagar darifran i typ 2 veckor nu eftersom jag bor sa nara och for att jag inte orkar med dem.
jag jobbar ju inte dar langre sa darfor ska de inte heller fa hora all the news jag har att komma med, aven om jag inte sjalv kallar mig en skvallerbytta for de skoter de sa bra sjalva. har aldrig sett nat liknande.
frisorsalonger ar verkligen stallet nr 1 om man vill veta nagot har i Israel. i Europa skots det mer diskret mellan 2 parter (jag menar, man pratar ju med sin kund, pratar!!) men har far hela salongen ta del av allt, LIVE!!!  ingenting ar privat...  he he, men nu kan de ju fa fundera pa en hel del for jag oppnar inte boken alls, och de verkligen dor av nyfikenhet.

hur som helst, det roar mig att hora att de velat ringa men inte vagat pga min pojkvan. han var allt annat an glad at hur allt gick till och fick min chef att verkligen forsta vilken skit han ar. detta kan bara ske i Israel, tro mig!
det ar ocksa nagot jag gillar men samtidigt hatar hos den israeliska mentaliteten, finns ingen skam hos nan har. har hymlas inte utan man sager rakt ut vad man kanner i just det ogonblicket. man lindar inte in saker.
 
(ungefar som Amy, hon skams inte heller. och det ar ok.)


Kommentarer

What's on your mind?..:

I am:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0